Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim proponuje złożenie oferty na realizację zamówienia pn. „Świadczenie usług w zakresie wsparcia administracyjnego pielęgniarek/rejestratorek pracujących na stanowisku rejestracji na badania uczestników programu w ramach projektu pt. „Weź sobie zdrowie do serca – program profilaktyki i promocji zdrowia w zakresie chorób układu krążenia w powiecie janowskim” w ramach Programu PL 13 „Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu” Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 i budżetu państwa.”
I. Przedmiot zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. Nr 1.
II. Oferta
W załączeniu druk oferty oraz projekt umowy do akceptacji.
Druk oferty wraz z załącznikami należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59 w terminie do dnia 01 grudnia 2015 r do godz. 12-tej.
Ofertę należy złożyć w jednej kopercie i zaadresowanej na adres Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Oferta nr L-II.2600.11.33.2015 projekt „Weź sobie zdrowie do serca – program profilaktyki i promocji zdrowia w zakresie chorób układu krążenia w powiecie janowskim”.
Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestrowym oraz przepisami prawa. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, tj. Wykonawca udzieli mu pełnomocnictwa, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne, zgodnie z wymogami Kodeksu cywilnego. Zakres reprezentacji musi wynikać z dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III. Czas świadczenia usługi
Usługa będzie świadczona w terminie od dnia 14.12.2015 do dnia 29 kwietnia 2016 roku w godzinach od 11:00 do 19:00 w dni robocze, codziennie od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni, w których wypadają święta.
IV. Warunki udziału w postępowaniu i ich spełnienie
A. Wykonawca ma spełniać warunki:
- doświadczenie – min. 1 rok pracy na stanowisku biurowym lub na stanowisku obsługi klientów/pacjentów, itp. (dopuszcza się sumowanie doświadczenia z różnych miejsc pracy),
- min. średnie wykształcenie,
- posiadanie praktycznej znajomości obsługi komputera w zakresie edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego.
B. Ocena spełniania wymienionych warunków odbędzie się na podstawie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
- kopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające okres zatrudnienia i stanowisko pracy, w przypadku pozostawania w stosunku pracy (załączyć do oferty),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (załączyć do oferty),
- oświadczenie o posiadaniu praktycznej znajomości obsługi komputera w zakresie edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego (oświadczenie zawarte we wzorze oferty).
V. Opis sposobu obliczenia ceny
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadą zaokrąglania od 5 w górę, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje, z podaniem kwoty ogółem netto oraz kwoty ogółem brutto. Cena oferty winna uwzględnić stawkę podatku VAT obowiązującą na termin składania ofert.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
W przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna nie osiągających minimalnego wynagrodzenia za pracę określanego Rozporządzeniem Rady Ministrów kwota oferty musi zawierać składki na ubezpieczenie społeczne i fundusz pracy płacone przez Zamawiającego i Wykonawcę.
VI. Ocena ofert
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie postawione przez Zamawiającego warunki i będzie zawierała najniższą cenę spośród ważnych ofert.
VII. Unieważnienie postępowania
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
- Wszystkie oferty, które w danym postępowaniu były wadliwe i nie można usunąć ich wad.
- W toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie umowy zgodnie z projektem.
- Gdy nie wpłynęły dwie ważne oferty.
VIII. Wykaz wymaganych dokumentów
- oferta wg załączonego druku (w formie pisemnej) – Zał. Nr 2
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert (dot. Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą),
- dokumenty wymienione w pkt IV.B1 i B.2.
IX. Kontakt
Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Aneta Sosnówka- Koordynator projektu
tel. 15 872 54 59 w godz. pomiędzy 7:30 – 15:30 - w sprawach dotyczących procedury udzielenia zamówienia:
Naczelnik Wydziału Logistyki i Gospodarki Mieniem – Wiesława Król
tel. 15 872 54 50, faks 15 872 30 70 w godz. pomiędzy 7:30 – 15:00
X. Postanowienia końcowe
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia przesłanych dokumentów lub doprecyzowania przesłanych dokumentów lub wyjaśnienia.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.
- Za podpisanie oferty uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalający na zidentyfikowanie podpisu.
Zał. Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia wsparcie administracyjne