Szanowni państwo
Uprzejmie informujemy, iż obecnie Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim realizuje wszystkie swoje ustawowe zadania.
WSZYSTKIE SPRAWY MOŻNA ZAŁATWIĆ PO UPRZEDNIM TELEFONICZNYM UMÓWIENIU SIĘ Z PRACOWNIKIEM STAROSTWA
Nadal obowiązuje ograniczenie kontaktów interesantów z pracownikami Starostwa. W celu załatwienia sprawy niezbędny jest uprzedni kontakt telefoniczny z pracownikiem tut. urzędu.
Prosimy o załatwianie spraw za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej: telefon, skrzynka podawcza (e- PUAP), poczta e-mail, faks.
Korespondencję tradycyjną, w tym podania, wnioski, i pisma, należy wrzucać do oznaczonego pojemnika, znajdującego się przy wejściu do budynku Starostwa, w zamkniętych kopertach opisanych nazwą wydziału oraz zawierających numer telefonu interesanta.
Kasa Starostwa nie realizuje obsługi w sposób bezpośredni. Wszystkie transakcje powinny być regulowane drogą elektroniczną.
Numer rachunku: 13 1240 5497 1111 0010 5520 9350
Nazwa banku: Bank Pekao S.A., O/Lublin_krakowsPrzedm72, Lublin
Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Janowie Lub.
Urząd Miejski
Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 53 A, 23-300 Janów Lubelski, 25 9410 0000 2001 1019 9010 0001
Wzory pism, obsługa zdalna, odpowiedzi
Wnioski i dokumenty są do pobrania na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w zakładce Formularze elektroniczne. Wypełnione dokumenty można także wysłać pocztą.
Wszystkie informacje czy pomoc w uzupełnieniu dokumentów urzędnicy będą udzielać telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Wykaz wszystkich telefonów jest dostępny poniżej.
O decyzji mieszkańcy będą informowani telefonicznie, a jej przekazanie nastąpi za pośrednictwem operatora pocztowego, z zastrzeżeniem szczegółowych przypadków.
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych informuje, że sprawy administracyjne z zakresu działania wydziału będą realizowane po uprzedniej rejestracji telefonicznej.
- Rejestracja pojazdów – tel. 15 8725 464
- Wydawanie praw jazdy – tel. 15 8725 462
- Zezwolenia, licencje, organizacje ruchu – tel. 15 8725 461
- Stacje kontroli pojazdów, ośrodki szkolenia kierowców, diagności, instruktorzy – tel 15 8725 463
W trakcie rejestracji telefonicznej zostaną Państwu przekazane informacje o wymaganych dokumentach. Dokumenty wraz z kontaktowym numerem telefonicznym należy włożyć do koperty i wrzucić do urny na parterze budynku starostwa. O załatwieniu sprawy zostaną Państwo powiadomieni telefonicznie.
Zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu można dokonać elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą (e-PUAP) lub na adres: zkurzyna@powiatjanowski.pl Do zawiadomienia należy dołączyć zeskanowane dokumenty własności pojazdu (umowy, faktury). Zawiadomienie można również zostawić w urzędzie na parterze. W celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości prosimy o podanie danych kontaktowych: adresu e-mail lub numeru telefonu.
| Sekretariat | |
| Bogumiła Pyz | 15 8725 450 15 8720 309 |
| fax | 15 8720 559 |
| Wydział Organizacji, Promocji i Rozwoju | |
| Sekretarz Powiatu Grzegorz Krzysztoń | 15 8725 455 |
| Panorama Powiatu Janowskiego Alina Boś | 15 8725 456 |
| Powiatowy Rzecznik Konsumentów Joanna Głód | 15 8725 458 |
| Joanna Jargiło | 15 9725 457 |
| Aneta Sosnówka | 15 8725 459 |
| Anna Surtel | 15 8725 460 |
| Janusz Mucha | 15 8725 467 |
| Jerzy Rząd | 15 8725 467 |
| Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych | |
| Zbigniew Kurzyna – naczelnik | 15 8725 463 |
| Prawo Jazdy Ewa Wielgomas | 15 8725 462 |
| Rejestracja pojazdów Karolina Szczepańska-Lewandowska Magdalena Jargiło Stanisław Słomka Renata Stodulska | 15 8725 464 |
| Monika Graboś – zastępca naczelnika | 15 8725 461 |
| Wydział Edukacji i Finansów Oświaty | |
| Elżbieta Pyrzyna | 15 8725 511 |
| Monika Mazur Agnieszka Paprocka | 15 8725 512 |
| Barbara Kałamajka Anna Kowalik | 15 8725 513 |
| Wydział Finansowy | |
| Barbara Fuszara – skarbnik | 15 8725 470 |
| Bożena Dudek Justyna Kania | 15 8725 472 |
| Jadwiga Matysek Marzena Pyć | 15 8725 471 |
| Maria Krzos | 15 8725 473 |
| Wydział Logistyki i Gospodarki Mieniem | |
| Wiesława Król – naczelnik | 15 8725 476 |
| Robert Kamiński | 15 8725 477 |
| Tomasz Ciupak | 15 8725 478 |
| Joanna Kotwica Jan Kowalczyk Jan Wiśniewski | 15 8725 479 |
| Emil Kałamajka Tymoteusz Kiszka Marcin Stanicki | 15 8725 480 |
| Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru | |
| Jan Rogala – Geodeta Powiatowy – naczelnik | 15 8725 489 |
| Bożena Draszek – zastępca naczelnika | 15 8725 494 |
| Punkt obsługi interesanta | |
| Anna Kołtyś Sylwia Kulpa | 15 8725 492 |
| Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej | |
| Joanna Kozak Piotr Potocki | 15 8725 490 |
| Przemysław Kramski – kierownik PODGiK Ewelina Kosior – Przewodniczący Narady Koordynacyjnej | 15 8725 491 |
| Anna Jargieło Urszula Krzysztoń | 15 8725 493 |
| Ewidencja gruntów i budynków | |
| Piotr Zielonka – gm. Janów Lubelski | 15 8725 495 |
| Aneta Machulak – gm. Chrzanów, gm. Dzwola | 15 8725 496 |
| Emilia Matysek – gm. Modliborzyce, gm. Potok Wielki | 15 8725 497 |
| Żaneta Szarama – gm. Batorz, gm. Godziszów |
| Wydział Budownictwa, Ochrony Środowiska i Rolnictwa | |
| Referat Ochrony środowiska | |
| Andrzej Paleń – naczelnik | 15 8725 485 |
| Urszula Flis Edyta Łukasik | 15 8725 486 |
| Ireneusz Nowak Radosław Świątek | 15 8725 487 |
| Grzegorz Myszak Zbigniew Siebielec | 15 8725 488 |
| Referat Budownictwa | |
| Anna Widz – p.o. zastępcy naczelnika Andrzej Golec | 15 8725 483 |
| Ryszard Grzegórski Marta Czubacka | 15 8725 484 |